Menu Close

In de Verenigde Staten gevestigde luchtvaartmaatschappijen pushen diensten naar Europa en Azië, nog steeds de lijst met favoriete buitenlandse luchtvaartmaatschappijen

 

Ondanks de inspanningen die worden geleverd door Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen, zoals het toevoegen van meerdere vluchten, het aanbieden van comfortabelere stoelen en zelfs nieuwe voorzieningen, hebben buitenlandse luchtvaartmaatschappijen toch het hoogste en beste tarief ontvangen voor het onlangs vrijgegeven onderzoeksresultaat van internationale reizigers.

J.D. Power’s International Destination Satisfaction Survey ontdekte dat Turkish Airlines het hoogste tarief ontving in termen van de beste luchtvaartmaatschappij om te vliegen tussen Noord-Amerika en Europa. Aan de andere kant werd Japan Airlines gekozen als de beste luchtvaartmaatschappij tussen degenen die vliegen tussen Noord-Amerika en Azië.

De enquête kon informatie verzamelen van meer dan 6000 internationale reizigers. Andere Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen zoals Delta Airlines, United Airlines en American Airlines lopen niet ver achter op hun buitenlandse concurrenten. Onder de gespecificeerde Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen, ontving Delta Airlines het hoogste tarief voor haar vluchten naar zowel Europa als Azië. Helaas behaalde United Airlines de laagste rang tussen de luchtvaartmaatschappijen die vliegen tussen Noord-Amerika en Azië. Volgens Michael Taylor, de verantwoordelijke voor de reisinformatie voor J.D. Power, verrast het tarief hen niet meer.

J.D. Power’s International Destination Satisfaction Survey vond een enorm verschil voor de recent geconcludeerde bevindingen tussen de verzamelde boekingsreizen die voor het eerst van Noord-Amerika naar Europa en Azië begonnen of een herhaalreis. Voor reizigers die hun eerste buitenlandse reis maken, speelt de prijs van het ticket een cruciale factor. Voor die terugkerende reizigers wordt de belangrijkste reden om te kiezen voor een langeafstandsvlucht naar Europa of zelfs Azië beïnvloed door hun ervaringen uit het verleden. Als ze geweldige service hebben ontvangen, zijn ze zeer bereid om een ​​paar dollars meer uit te geven voor hun ticket voor een comfortabelere en aangenamere vlucht.

Tot op heden zijn meer reizigers bereid meer te betalen voor hun internationale vlucht, dus alle luchtvaartmaatschappijen doen inspanningen en besteden tijd en geld om hun vluchten naar Europa en Azië verder te verbeteren. Een van de aspecten waar luchtvaartmaatschappijen proberen bekend om te staan, is de maaltijden en drankjes die worden aangeboden, vooral op langeafstandsvluchten. Dat is precies de belangrijkste reden terwijl Turkish Airlines werd genoemd als de beste luchtvaartmaatschappij die vluchten vanuit Noord-Amerika en Europa aanbiedt.

Het is nog steeds een open vraag of de in de VS gevestigde luchtvaartmaatschappijen, namelijk Delta Airlines, United Airlines en American Airlines, uiteindelijk kunnen terugkeren naar het spel met hun buitenlandse concurrenten in termen van passagierstevredenheid terwijl ze naar Europa en Azië vliegen.