Cathay Pacific Wil Tegen 2025 Pre-pandemische Capaciteit Bereiken
Cathay Pacific Group (CPG) streeft ernaar om tegen eind 2023 70% van het passagierscapaciteit niveau van 2019 in te zetten, met volledig herstel tegen eind 2024. Cathay Pacific’s weg naar herstel gaat verder en CPG voorspelt een toename van de passagierscapaciteit met 40% boven pre-pandemische niveaus en in de hoop terug te keren tegen 2019. Laten we eens goed kijken naar hun weg naar herstel.
Cathay Pacific Group zal tegen eind 2023 een aandeel van 70% in de pre-pandemische capaciteit aanbieden
Cathay Pacific Group vertelt haar klanten dat het haar inzet voor het herstellen van de passagierscapaciteit en connectiviteit in Hong Kong en internationale markten heeft en zal blijven bevorderen.
Het internationale luchtvaartconcern Cathay Pacific Group heeft bekend gemaakt dat het 70% van zijn 2019 passagierscapaciteit in vijf jaar wil leveren. Het is een optimistischer prognose dan de reeds gegeven uitdrukkelijk door de directeur Danny Kwok, die al met een pandemie pand-19 procent reis durft al toegang had volstaan. Als het scenario zou worden verwacht, zou Cathay Pacific Group zijn herstel van COVID-19 pandemie weerhouden tot 2024 in plaats van 2020.
De huidige panden aanpak voor de Hong Kong Special Administrative Region (HKSAR) wordt voortgezet en wordt afgestemd op recente aanpassingen voor reizigers die naar Hong Kong komen. Naast het wijzigen van de anti-pandemic maatregelen om zowel passagiers als gevangenen die naar Hong Kong kwamen, heeft Cathay Pacific Group een bijdrage geleverd om 3.000 vliegtuigen in drie jaar te laten rondvliegen tussen 25 oktober 2022 tot en met 31 december 2024.
Cathay Pacific Group vergroot capaciteit te midden van meer versoepelde reisbeperkingen
Aangezien wij geloven in nieuwe technologie, is het onze bedoeling om de lethargie van mens en milieu te verdelen aan de bewoners van steden en regio’s. De Group President plant langetermijn-doelen die het mogelijk maken om zowat een derde van zijn pandemic braak capaciteit opkomend te realiseren door 2022.
Cathay Pacific en Hong Kong Express verwachten beide de doelstelling te behalen die in de aankondiging van vandaag is uiteengezet, namelijk het verdubbelen van de capaciteit die in augustus 2022 wordt aangeboden. In een reactie op het initiatief zei investeerder Tang dat de luchtvaartgroep een ongebruikelijke benadering van herstel heeft moeten volgen vanwege de unieke uitdagingen waarmee Hongkong werd geconfronteerd:
“De stad Hong Kong is waar dingen raar worden. Omdat ze langer gesloten waren dan andere markten, kregen bemanningsleden unieke vliegtuig beperkingen die pas in september werden opgeheven. Ons hersteltraject weerspiegelt dit, aangezien we geen binnenlandse markt hebben en terrein verliezen op andere vervoerders”.
Voor welke uitdagingen staat de Cathay Pacific Group momenteel?
Cathay Pacific en Hong Kong Express kunnen rekenen op het juiste aantal piloten, cabinepersoneel en operationeel personeel om het vluchtschema van de luchtvaartmaatschappijen tot eind 2022 te ondersteunen. Bovendien voert de vervoerder momenteel een uitgebreid wervingsproces uit dat ervoor moet zorgen dat dit voorwaarde blijft gedurende het herstel vervuld.
De grootste uitdagingen voor de luchtvaartmaatschappij vandaag zijn het classificeren van piloten die niet over een langdurig periodiek onderhoud geven en het reactiveren en gesloten ongeveer oude vliegtuigen. Volgens Aviations, Cathay Pacific (CX) heeft nu maar dat half van haar landingsbaan in actieve toestellen als tegenover steker tot drie-, met 87 vliegtuigen bijna half is de erfenis inactieven. Dezelfde geldt voor Hong Kong Express, met precies hetzelfde iets meer dan een halve landingsbaan (13 ondersteuners) afgesloten.
Cathay Pacific Group heeft er alle vertrouwen in dat de regering van HKSAR geleidelijk alle reisbeperkingen zal opheffen, waardoor de luchtvaartgroep haar voorspelde herstelplannen met succes kan verwezenlijken. Met plannen om Hong Kong opnieuw om te vormen tot een centraal internationaal reis knooppunt, voegde dhr. Tang eraan toe dat de groep haar toezegging om het systeem met drie banen op Hong Kong International (HKG) tegen eind 2024 te voltooien, zal voortzetten.